My life

This is my life spirit<3
Är det bara jag som tycker att ord får mer betydelse och styrka när man skriver på engelska?
I alla fall på bilden ser ni min vackra flickvän. Hon betyder otroligt mycket för mig, och gör mig alltid glad. Så fort jag ser henne blir jag glad och varm i kroppen. Innan visste jag inte att man kunde få så här starka känslor för någon, men där hade jag verkligen fel ! Jag kan inte beskriva min kärlek för henne. Men jag ska använda det starkaste ordet jag kan, och det är Jag Älskar Dig

This is my life spirit<3
Är det bara jag som tycker att sakner blir mycket

Kommentarer
Postat av: gissa vem hihi...

du är fin och jag älskar dig. Det här är nog något av det gulligaste någon har skrivit till mig och jag blir lika glad varje gång jag ser det (: jag vet att det är sådär ett år försent att svara på det här, hihi... men det jag känner för dig har inte förändrats, bara blivit starkare! så därför tänker jag svara i alla fall ;) hihi<3 pussar!

2011-11-28 @ 21:46:08
Postat av: gissa vem hihi...

du är fin och jag älskar dig. Det här är nog något av det gulligaste någon har skrivit till mig och jag blir lika glad varje gång jag ser det (: jag vet att det är sådär ett år försent att svara på det här, hihi... men det jag känner för dig har inte förändrats, bara blivit starkare! så därför tänker jag svara i alla fall ;) hihi<3 pussar!

2011-11-28 @ 21:47:18
Postat av: gissa vem hihi...

du är fin och jag älskar dig. Det här är nog något av det gulligaste någon har skrivit till mig och jag blir lika glad varje gång jag ser det (: jag vet att det är sådär ett år försent att svara på det här, hihi... men det jag känner för dig har inte förändrats, bara blivit starkare! så därför tänker jag svara i alla fall ;) hihi<3 pussar!

2011-11-28 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0